Τρίτη 20 Μαρτίου 2018

A Little Bit Of Heaven || Movie Review


Καλημέρα, καλημέρα! Τι κάνετε; Πως είστε; Αρχικά θέλω να πω για τον καιρό! Νομίζω παίζει με τα νεύρα μας. Εκεί που έχει ανοιξιάτικο καιρό με τη ζέστη του και τη λιακάδα του τσουουουπ το γυρνάει σε βροχή και κρύο! *ΕΞΑΛΛΗ*
Έκανα μια δημοσκόπηση στο προφιλ μου στο Instagram για movie review για το αν θέλετε να σας μιλήσω για την "A little bit of heaven" ή για την "Being John Malkovich" και οι περισσότεροι διαλέξατε την πρώτη! Και ποια είμαι εγώ για να σας χαλάσω το χατήρι?!! *γελάκι*

Πάμε να ξεκινήσουμε...
Και που λέτε μια μέρα που η ψυχολογία μου δεν ήταν και στα καλύτερά της και έψαχνα για να δω μια ταινία σκέφτηκα να μην είναι θρίλερ. Κωμωδία δεν ήθελα έτσι κι αλλιώς. Οπότε που κατέληξα να ψάχνω στις ρομαντικές. Και βρήκα τη συγκεκριμένη την οποία δεν είχα ξαναδει. 


Υπόθεση: Λίγο αφότου γιορτάζει την προαγωγή της με φίλους, η Marley ανακαλύπτει ότι πάσχει από καλπάζοντα καρκίνο που δεν της αφήνει πολλά περιθώρια ελπίδας. Η Marley θα πρέπει να αποδεχθεί την πραγματικότητα της αρρώστιας της και να επιτρέψει στον εαυτό της να αγαπήσει και να αγαπηθεί. Στο πλευρό της είναι ο ογκολόγος της, θα την βοηθήσει να συνειδητοποιήσει πως καμιά φορά η αγάπη μπορεί να είναι ακόμη πιο τρομακτική από τον θάνατο.

 Γνώμη: Η αλήθεια είναι πως δεν ξέρω τι να πω γι'αυτή την ταινία. Για εμένα είναι μια μέτρια ταινία η οποία έχει και θετικά και αρνητικά χαρακτηριστικά. Αρχικά η πρωταγωνίστρια πάσχει από καρκίνο! Είναι μια δύσκολη και θανατηφόρα αρρώστια.Και υπήρχαν πολλοί αστεϊσμοί σχετικά με την αρρώστια οπότε όποιος έχει κάποιο άνθρωπο που πεθαίνει από αυτό θα το βρει προσβλητικό τουλάχιστον. Γενικά όμως σου περνάει ένα αισιόδοξο μήνυμα για τη σχέση ζωής και θανάτου. Όσον αφορά τους ηθοποιούς, η χημεία μεταξύ των πρωταγωνιστών δεν υπάρχει και γι'αυτό λάτρεψα κάποιους δεύτερους ρόλους. Δεν θα σας πω ποιους.. Θα τη δείτε και θα καταλαβετε! Τελειώνοντας, η ταινία θα σας αφήσει μια γλυκόπικρη γεύση και ανάμεικτα συναισθήματα. Εγώ δεν μετάνιωσα που την είδα αλλά σίγουρα δεν θα τη ξαναπροτιμήσω.
ΥΓ και ναι σε 1 σκηνή έκλαψα γιατί άνθρωπος είμαι και εγώ.. λυγίζω :Ρ


 Βαθμολογία: 3/5

Πληροφορίες:
Παραγωγή: 2012
Είδος ταινίας: Αισθηματική
Σκηνοθέτης: Nicole Kassell
Ηθοποιοί: Kate Hudson, Gael Garcia Bernal, Lucy Punch






Αυτή ήταν η γνώμη μου για την ταινία "'Ενας μικρός παράδεισος" Ελπίζω να σας άρεσε το post μου και πείτε μου αν την έχετε δει και αν σας άρεσε.

Επίσης αν θέλετε καντε Like στη σελίδα μου στο Facebook (εδώ) και Follow στο instagram (εδώ)
Τα λέμε σε ένα επόμενο ποστ <3

~Spread the love~
_mitsuki





2 σχόλια:

  1. Θέλω να δω αυτή τη ταινία ε΄δω και πάρα πολύ καιρό, και πίστεψέ με η ανάρτησή σου με κάνει να θέλω περισσότερο. Όσο αναφορά για τα ειρωνικά σχόλια περί αρρωστειών, μπορώ μόνο να τα μεταφράσω ως μια προσπάθεια το κλίμα να γίνει πιο ανάλαφρο - προς Θεού, δεν εννοώ πως οι αρρώστιες είναι για αν παίζουμε, αλλά δεν πρέπει αν τις αφήνουμε να μας παίρνει από κάτω. Στο ίδιο συμπέρασμα ήρθα όταν είδα και την ταινία The Fault in Our Stars.
    Μου άρεσε πολύ η κριτική σου, ελπίζω να δούμε κι άλλα από εσένα :)

    (τσέκαρε το blog μου αν θες http://koitatinousia.blogspot.gr/ )

    (p.s. Ο καιρός με έχει τρελάνει και εμένα.. Άσε που με κάνει να νυστάζω.)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ σου προτίνω να τη δεις και θα χαρώ πολύ να μου πεις αν σου άρεσε τελικά ή όχι!
      Θα δειτε κι αλλα απο μενα το μονο σιγουρο <3
      Φιλιά :*

      Διαγραφή