Κυριακή 4 Μαρτίου 2018

Τετέλεσται aka empties #1


Καλησπέρα, καλησπέρα... Τι κάνετε? Πως είστε? Πόσο καιρό έχω να γράψω στο blog? Γιατι χάθηκα έτσι? Αναπάντητα ερωτήματα που θα με βασανίζουν αίωνια (πλάκα κάνω)
Στο σημερινό ποστ θα σας μιλήσω για προιοντα που χρησιμοποιησα μεχρι τελους!

Πάμε να ξεκινήσουμε...

❣ Ξεκινάμε με μια λοσιόν σώματος από την Vaseline.

 Είναι μια φουλ ενυδατική κρέμα για το σώμα και την αγάπησα γιατί το σώμα μου πέρασε μια περίοδο ξηρότητας. Έχει απίστευτη υφή και απορροφάται πολύ γρήγορα. Να σημειώσω ότι έχει ένα γλυκό άρωμα. Αν δεν την έχετε δοκιμάσει τη συνιστώ.
Βαθμολογία:9/10


❣Επόμενο προιόν που τελείωσα είναι μια ενυδατική της Garnier

Συγκεκριμένα είναι από τη σειρά Hydra Match κα είναι για κανονικές/μεικτές επιδερμίδες. Περιέχει μπλε λωτό ο οποίος έχει μαλακτικές ιδιότητες και απαλύνει την επιδερμίδα δίνοντας μια όμορφη και δροσερή εμφάνιση. Δεν αφήνει καθόλου λιπαρότητα, σε εμένα τουλάχιστον, και απορροφάται εύκολα.
Όταν μου τελειώσει μια άλλη ενυδατική που έχω ΣΙΓΟΥΡΑ θα την ξαναπάρω.
Βαθμολογία 10/10


❣Επόμενο είναι ένα αποσμητικό της Nivea.

Συγκεκριμένα είναι το Black & White Invisible Clear το οποίο πρόσφερει 48ωρη προστασία κυρώς στην επιδερμίδα μας και μετά στα ρούμα μας. Γιατί ποιός θέλει λεκέδες από τον ιδρώτα? ΚΑ ΝΕΙΣ.
Είναι το αγαπημένο μου αποσμητικό! Δεν περιέχει οινόπνευμα, χρωστικές ουσίες και συντηρητικά. Επίσης βοηθάει στην κακοσμία, οπότε παίδες τώρα που ανοιγει ο καιρός κάποιοι να το πάρετε ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ.
Βαθμός: 10/10

Περνάμε σε δίσκους ντεμακιγιάζ που πήρα από τα Jumbo

Δεν είναι κάτι το σούπερ ντούπερ wow! Είναι μαλακοί και ένα μεγάλο plus είναι ότι δεν αφήνουν χνουδάκι.
Δεν έχω να πω κάτι άλλο!
Βαθμολογία: 10/10


Επόμενο προιον που τελειωσα είναι ένα άρωμα τύπου από ένα μαγαζί εδώ στο Αγρίνιο


Κοιτάχτε τώρα να δείτε τι έχω πάθει. Έχουν σβηστεί τα γράμματα και δεν θυμάμαι πιο άρωμα είναι! Αν θυμάμαι καλά είναι απομίμηση του Dior το Miss Dior. Δεν ξέρω :P Μου το είχε κάνει δώρο η κολλητή μου (Κωνσταντίνα ΓΕΙΑΑΑΑ <3) και πραγματικά το "ρούφηξα". Είχε καλή διάρκεια, δηλαδή μύριζαν και την επόμενη μέρα τα ρούχα μου (wow?).
Μάλλον θα πάω στο συγκεκριμένο μαγαζί και θα μυρίζω τα μπουκάλια ένα ένα μέχρι να το βρω :P
Βαθμολογία: 10/10


Επιτέλους προιον μακιγιάζ παιδιά. Και θα μιλήσουμε για το Camouflage της Essence.

Αυτό το προιον είναι 2 σε 1 (ναι όπως τα σαμπουάν)! Είναι foundation και concealer μαζί. Είχα την απόχρωση 20 nude beige. Και με χάλασε λίγο σαν απόχρωση η αλήθεια είναι! Θα σας μιλήσω όμως γι'αυτό. Προσφέρει μεγάλη κάλυψη. Μιας και έχω λίγη ακμή μου κάλυπτε όμορφα τα σημάδια που έχω. Επίσης, έχει τέλεια διάρκεια και όσες έχετε λιπαρό δέρμα. Να τονίσω ότι πρέπει να το δουλέψετε γρήγορα γιατί στεγνώνει  γρήγορα. Δεν χρειάζεται να σετάρετε με πουδρα γιατί μετά το αποτέλεσμα θα είναι σχετικά βαρύ.
Κορίτσια όσες έχετε ξηρή επιδερμίδα ΜΗΝ το πάρετε!

Σίγουρα αν βρω τη κατάλληλη απόχρωση θα το ξαναπάρω!
Βαθμολογία: 9/10

❣Τελευταίο προιον είναι eyeliner από τα Sephora.

Πιο συγκεκριμένα είναι το Fineline-eyeliner feutre 24h. Είναι ένα κλασσικό μαύρο eyeliner, ξέρετε από εκείνα που χρησιμοποιούμε όλες. Το αγάπησα γιατί έχει αυτή τη φοβερή μύτη με την οποία έκανα τέλεια γραμμή eyeliner και φοβερό cat eye. Έχει φοβερή διάρκεια και κορίτσια.... ΔΕΝ ΤΡΕΧΕΙ και προφανως στεγνώνει γρήγορα! Μεγάλο προσόν.
Θα το ξαναπάρω σίγουρα

Βαθμολογία: 10/1ο

Αυτά ήταν τα πραγματάκια που έφτασα μέχρι τέλος. Και όπως είδατε έδωσα καλές βαθμολογίες γιατί πραγματικά ήταν φοβερά..και τα 7!
Ελπίζω να σας άρεσε το post! Εσείς έχετε χρησιμοποιήσει κάποιο από αυτά??
Αν ναι περιμένω σχόλια!
Επίσης μπορείτε να κάνετε like στη σελίδα μου (εδώ) και επίσης μπορείτε να με κάνετε follow στο Ig (ΕΔΩ)

Εμείς θα τα πούμε σε επόμενο post

~Spread the love~
_mitsuki

6 σχόλια:

  1. πολύ ωραίο το post σου!! έχω κι εγώ το 2 σε 1 foundation της essence σε 2 αποχρώσεις και παλεύω να τα τελειώσω γιατί οξειδώθηκαν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αν και ειμαι λευκη, με εκανε να δειχνω ακομα πιο λευκη και είναι το μόνο που με χαλασε :/

      Διαγραφή
  2. χμμμμ μαλλον μου χρειάζεται κι εμενα αυτό το foundation της essence, μιας εχω κι εγώ ακμή...Και οι τιμες αυτης της εταιρίας είναι ασυναγώνιστες!!!!!Μόνο έχω μια απορία... Παρατήρησες να σου προκαλεί breakouts (συγνώμη δεν ξέρω πως να το εκφράσω στα ελληνικά); Και νομίζω πρέπει να δοκιμάσω την κρέμα σώματος Vaseline!!

    cosmetologylover.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αρχικά να σου πω για την κρέμα σώματος να τη δοκιμάσεις! Αξίζει ;)
      Όσο για το foundation, μήπως εννοείς αν είχα έξαρση στην ακμή ενώ το χρησιμοποιούσα? Αν ναι, όχι δεν είχα κάποιο θέμα. Και συμφωνώ σε αυτό που είπες για τις τιμές της Essence γιατι συνδυαζει χαμηλη τιμη και καή ποιοτητα ;)
      φιλιά :*

      Διαγραφή
  3. Πολύ ωραίο ποστ και μόλις μου έδωσες ιδέα για το επόμενο foundation που θέλω να αγοράσω!!!τις κρέμες τις έχω δοκιμάσει ήδη και συμφωνώ απολύτως με τα λεγόμενα σου !!!
    Φιλιά
    https://dreamsandhopesforlife.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή