Κυριακή 25 Μαρτίου 2018

American Beauty || Movie review


Καλησπέρα και πάλι! Δεύτερο post με movie review. Δεν το περιμενατε ε? Ούτε εγω!
Είχα κάνει πάλι μια δημοσκόπηση στον instagram για το αν θέλετε να σας μιλήσω για την ταινία "being John Malkovich" ή για την ταινία "American Beauty" και διαλέξατε τη δεύτερη. Και μου γεννήθηκε ένα ερώτημα. Τι σας έχει κάνει ο Malkovich? Γιατί δεν τον θέλετε? :P Έχει πικραθεί ο άνθρωπος :P
Πάμε να μιλήσουμε για το American Beauty λοιπόν
Έχω φτιάξει που λέτε μια watchlist με 137 ταινίες (ναι καλά διαβάσατε) και μία από αυτές είναι και το American Beauty. Όταν την είχα δει πρώτη φορά ήμουν πολύ πιτσιρίκι και δεν μπορούσα να καταλάβω τι έβλεπα. Αφού μεγάλωσα όμως είπα θα τη δω. Και την είδα. 


Υπόθεση: O Λέστερ, ευκατάστατος οικογενειάρχης των προαστίων, συνειδητοποιεί βαθμιαία την αβάσταχτη κενότητα της υλιστικής του καθημερινότητας. H υπαρξιακή του κρίση θα πάρει σοβαρές διαστάσεις από τη στιγμή που αρχίζει να έλκεται από μια συμμαθήτρια της κόρης του και να συμπεριφέρεται εντελώς αντικοινωνικά


Γνώμη: Το λοιπόν! Άλλη μια ταινια που μου άφησε ανάμεικτα συναισθήματα! Μας παρουσιάζει την "φθορά" της καθημερινότητας. Μια γυναίκα η οποία κυνηγάει την καριέρα της και αφού έχει αποξενωθεί από τον άντρα της ψάχνει τη χαρά σε περιστασιακό σεξ. Ένας άντρας ο οποίος βλέπει όλα να καταρρέουν γύρω του και προσπαθεί να κάνει την επανάστασή του και ερωτεύεται τη φίλη της κόρης του (?!). Μια πιτσιρίκα η οποία θέλει να είναι σέξυ για να νιώθει αποδεκτή από τους άλλους. Το συμπέρασμα όμως από αυτή τη ταίνια είναι ότι η ευτυχία βρίσκεται στις απλές χαρούμενες στιγμές που όλοι ζούμε.
O Kevin Spacey όπως και το υπόλοιπο cast είναι εξαιρετικοί.
Αυτό που με είχε προβληματίσει αρκετά είναι οτι ο πρωταγωνιστής μας (Spacey) ενώ οκ ήταν καταπιεσμένος σκεφτοταν ερωτικά ένα 16χρονο. Κάτι που τον κάνει παιδεραστή. Όσο "ξεπεταγμένο" και αν είναι ενα παιδί σε αυτή την ηλικία δεν παύει να είναι ΠΑΙΔΙ.

Τέλος πάντων, ήταν το μόνο που με χάλασε και με εκνεύρισε.


Βαθμογία: 4/5

Πληροφορίες
Παραγωγή: 1999
Είδος ταινίας: Δράμα
Σηνοθέτης: Sam Mendes
Ηθοποιοί: Kevin Spacey, Annette Bening, Thora Birch





Αυτή ήταν η γνώμη μου για το American Beauty! Αν την έχετε δει πείτε μου αν σας άρεσε. Με ενδιαφέρει η γνώμη σας.
Μπορείτε να με κάνετε follow στο Instagram (εδώ) και καντε Like στη σελίδα μου στο Fb (εδώ)

Εμείς θα τα ξαναπούμε σε επόμενο ποστ <3



~Spread the love~
_mitsuki

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου