Κυριακή 1 Απριλίου 2018

Αγαπημένα Μαρτίου



Καλησπέρα και καλό μήνα σε όλους! Πλέον ο Μάρτιος ανήκει στο παρελθόν και αποτελεί μια γλυκόπικρη ανάμνηση γιατί με τον καιρό που έκανε μόνο καλός δεν ήταν! Οπότε εύχομαι ο Απρίλης να είναι πιο όμορφος!
Στο σημερινό ποστ θα σας μιλήσω για τα προιόντα που χρησιμοποίησα πιο πολύ μέσα στο Μάρτη .
Οπότε πάμε να ξεκινήσουμε :)
Στο σημείο αυτό θα ήθελα να σας πω ότι δεν θα δείξω κάποια προιοντα μακιγιαζ μιας και δεν βαφομουν πολύ!
1.Θα ξεκινήσω με ένα υπέροχο προιον για τα μαλλιά και συγκεκριμένα ένα σαμπουάν της Garnier


Είναι από τη σειρά Botanic Therapy και περιέχει καστορέλαιο και σφένδαμο (κάποια στιγμή θα μιλήσουμε και γι'αυτά).  Αυτό το σαμπουάν βοηθάει στην επανασύσταση των ταλαιπωρημένων μαλλιών!  Έχει πολύ απαλή και κρεμώδη υφή και το άρωμά του είναι μεθυστικό! Εμένα προσωπικά μου άρεσε πολύ αυτό το σαμπουάν γιατί είδα τα μαλλιά μου να είναι τόσο μαλακά, λαμπερά, ανάλαφρα και το κυριότερο ευκολοχτένιστα!
Το συνιστώ <3

2.  Μένοντας στα μαλλιά, θα σας δείξω μια μάσκα μαλλιών από την Natura Siberica
 Είναι από το Organic Shop της εταιρείας!Είναι για γρήγορη επανόρθωση των μαλλιών. Περιέχει οργανικό αβοκάντο και μέλι και βοηθάει τα μαλλιά να ενισχύσουν τη δομή τους. Λέει ότι μπορεί να χρησιμοποιηθεί στη ρίζα των μαλλιών αλλά λόγω λιπαρότητας δεν το ρισκάρω οπότε βάζω μόνο στις άκρες! Μυρίζει εξαιρετικά.
Κάποια στιγμή θα τη βάλω και στις ρίζες να δω τι αποτέλεσμα θα έχει!
Αξίζει όμως <3

3. Περνάμε σε ένα αφρόλουτρο από τη Fa
 Είναι ένα shower gel με άρωμα Ροζ Γιασεμιού. Δεν αφήνει λιπαρά υπολείμματα και αφήνει στην επιδερμίδα μια αίσθηση φρεσκάδας και απαλότητας. 
Εγώ για ένα περίεργο λόγο τη μυρωδιά του την έχω συνδέσει με πριγκίππισα.
Βγαίνει και σε πιο μεγάλο μέγεθος αλλά εγώ προτίμησα το μικρό γιατί μου αρέσει να αλλάζω μυρωδιές :P

3. Επόμενο είναι ένα scrub σώματος από τον Korre
 Είναι με πράσινο τσάι και περιέχει λεπτούς φυσικούς κόκκους. Οι κόκκοι είναι από μπαμπού και jojoba. Απομακρύνουν αποτελεσματικά τα νεκρά κύτταρα και ενυδατώνει την επιδερμίδα. 2 σε 1. Είναι καλό scrub. Θα το πάρω πάλι σε κάποια φάση <3

4. Περνάμε σε ένα body milk από την εταιρεία Fresh Line
Είναι ένα γαλάκτωμα σώματος του οποίου το άρωμα θυμίζει φρεσκάδα. Τονώνει την επιδερμίδα.
Είναι κατάλληλο για ΟΛΕΣ τις επιδερμίδες. Περιέχει φυσικά έλαια όπως αβοκάντο και γλυκό αμύγδαλο. Είναι πολύ καλό!
Το έχω βάλει στη λίστα μου, και μόλις τελειώσω τις εκατό κρέμες και γαλακτώματα που έχω θα το ξαναπάρω.

5.  Τελευταία (και καταιδρωμενα) είναι δυο προιοντα για το προσωπο. 
 ~ Πρώτο είναι η Bb Cream της GArnier. Είναι για λιπαρές επιδερμίδες και έχω την ανοιχτόχρωμη απόχρωση. την χρησιμοποιώ πιο συχνα απ'ότι ένα foundation γιατί είναι πιο ελαφριά και δεν βαραίνει τόσο πολύ. Με έχει βολέψει για ένα καθημερινό μακιγιάζ! Είναι αρκετα καλυπτική, ενυδατική και προστατεύει από τον ηλιο!
~ Το δεύτερο είναι μια ενυδατική κρέμα προσώπου από τη Bioten. Είναι από τη σειρά Skinnergy και περιέχει εκχύλισμα goji berry (για όσους δεν ξέρουν βοηθά επιβράδυνση της γήρανσης). Έχει ελαφριά υφή και απορροφάται σχετικά άμεσα. Το μόνο που με χάλασε λίγο είναι ότι μου έβγαλε ελάχιστη λιπαρότητα στο μέτωπο! Κατα τ'άλλα καλή.

Αυτά ήταν τα προιοντα που ξεχώρισα και χρησιμοποιησα πιο πολύ! Μου άρεσαν όλα εξίσου. Εσείς έχετε χρησιμοποιησει κάποιο απο αυτά?Αν ναι περιμενω την γνωμη σας
Αν θέλετε μπορείτε να μου προτείνετε άλλα για να δοκιμάσω
Θα τα  πούμε σε επόμενο ποστ...

~Spread the love~
_mitsuki 

2 σχόλια:

  1. Θα μου άρεσε να δοκιμάσω το body milk! Έχεις πολύ ωραίο blog! Αν θες τσέκαρε και το δικό μου omorfiakeue3ia.blogspot.gr .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η bb cream της garnier είναι εξαιρετική την αγαπώ! Το σαμπουάν μυρίζει τέλεια και η κρέμα από fresh line είναι χρόνια αγαπημένη!!!
    φιλια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή